Reluarea activității dupa COVID -19

Reluarea activitatii

Reluarea activității dupa COVID -19: 4 Modalitați în care liderii pot angrena angajații intorși la munca

Pe măsură ce organizațiile se intorc la munca dupa COVID-19, patru practici le pot ajuta să-și creeze încredere și un nou sens al scopului pe termen lung.

La reluarea activității dupa COVID 19:

  • Liderii trebuie să gestioneze valuri de crize neprevăzute. Aceste evenimente pot afecta atât productivitatea și sănătatea mintală a lucrătorilor cât și schimbările rapide și radicale la locul de muncă.
  • Angajații vor trebui să se confrunte cu cicluri de perturbare și adaptare, determinate atât de motive de sănătate legate de pandemie, cât și de noi obligatii de afaceri. Aceste pot varia de la reorganizări la reduceri ulterioare ale forțelor de muncă.

Citeste si

Eduard Iancu: După această criză, nu poate exista recuperare fără a implica resursa umană.

Mesajele de comunicare și activitatea în patru faze (care se suprapun) vor ajuta angajații să treacă de la pierderi la noi inceputuri. Acești 4 pași pot ajuta liderii să aleaga abordarea potrivită pentru o comunicare care funcționala. Astfel, pentru circumstanțele, cultura și istoria organizației dvs:

  • asezati temelia/fundamentul: fiti sensibili la nevoile angajatilor. Înainte de a va gândi la dimensionarea reinceputului, ar trebui să înțelegeti unde se află oamenii mental și să va pregătiti în consecință; sondajele timpurii din Asia în timpul COVID-19, arata ca poate exista o rată de incidență a sindromului de stres de 25%.
  • onorati trecutul: adresati-va direct emotiilor, cu compasiune. Investiti timp în cultivarea conversațiilor deschise și pline de compasiune despre ceea ce s-a pierdut în pandemie.
  • marcati tranzitia: recunoaste puterea ritualurilor. Toate ritualurile sunt o modalitate de a comunica angajaților că pierderile suferite sunt recunoscute colectiv și sunt gestionabile.
  • Priviti spre viitor: dati un nou sens al scopului. Utilizați această perioadă pentru a crea o conversație culturală între companie și o perspectivă pozitivă despre viitorul acesteia.

Sursa: McKinsey.com

Poti citi si:

Măsurile de sprijin pentru angajați și angajatori. Procedurile de acordare

Adaugati comentariu