Designul standului dumnevoastră este gata, materialele promoționale tipărite și cărțile de vizită împachetate?Perfect!
Acum vă întrebați cum să faceți prezența dumnevoastră la TransLogistica România și mai distictivă, nu?
Mai jos veți găsi câteva modalități eficiente despre cum să folosiți la maximum potențialul expoziției!

 

ȘTIRI ȘI INOVAȚII

Dacă planificați lansarea unui produs sau serviciu nou pentru clienții dumnevoastră, asigurați-vă că ne anunțați!

 

EVENIMENTE SPECIALE ȘI INVITAȚI

Dacă planificați una dintre următoarele activități la standul dumnevoastră:

Încheierea unui important acord comercial/parteneriat.
Găzduirea unor invitați speciali/persoane celebre/vedete.
Aniversare companie/banchet.
Concerte, spectacole, concursuri și loterie.
Prezentarea de noi produse/inovații.
Oferte speciale/ reduceri doar pe perioada expoziției.
Promovarea comapaniei dumnevoastră de către o persoană cunoscută.

Informați-ne!! Vom „face zgomot” despre evenimentul dumnevoastră. Vom fi bucuroși să vă ajutăm cu promovarea prin canalele noastre de marketing, atât înainte cât și în timpul târgului! Industria T&L cât și potențialii clienți vor afla despre evenimentul tău înainte de târg, ceea ce le va spori interesul pentru vizitarea standului tău.

 

PROMOVAREA ÎNAINTE ȘI ÎN TIMPUL TÂRGULUI

Dacă nu ați planificat încă niciun eveniment special, profitați de idile numerotate mai sus. De asemenea, puteți utiliza intrumentele noastre de marketing gata făcute pentru a iesi în evidență!

  1. Plasați bannerul nostru în e-mailul dmv și a angajaților dmv.
  2. Folosiți-vă canalele de socializare pentru a informa că participați la TransLogistica România și continuați să reamitiți despre acest eveniment.
  3. Trimiteți invitații la eveniment clienților dmv existenți și potențiali. Anunțații că vor putea să vă cunoască compania în cadrul expoziției. Asigurați-vă că menționați numărul standului companiei dmv.
  4. Pregătește oferte speciale disponibile numai pe perioada TransLogistica România și informează clienții despre ele prin intermediul profilurilor social media de care dispui.
  5. Informează-ți clienții prin intermediul unei corespondențe speciale care să conțină trimiterea la formularul de înregistrare pentru vizitatori pentru a ușura procesul de înregistrare.
  6. Publicați un anunț cu TransLogistica România pe site-ul dmv cu o trimitere către formularul de înregistrare pentru vizitatori.
  7. Împărtășește tot ce ai pregătit pentru TransLogistica echipei noastre de marketing.

 

Trimiteți-ne o listă de produse, promoții, premiere și alte atracții pe care le-ați planificat la standul dmv. (trimiteți toate materialele la: [email protected])

Expozanti ai editiilor anterioare