Comisia Europeană a lansat două apeluri pentru propuneri de programe de promovare

Comisia Europeana _Promovare

Comisia Europeană a lansat două apeluri pentru propuneri de programe de promovare

Pentru a sprijini sectorul agroalimentar în recuperarea crizei COVID-19, Comisia Europeană a lansat două apeluri pentru propuneri de programe de promovare.

Aceste apeluri completează măsurile excepționale de sprijin specifice pieței adoptate recent de Comisia Europeană.

Fructele și legumele, vinul, plantele vii, laptele și produsele lactate și cartofii pentru transformare sunt sectoarele eligibile pentru sprijinul de promovare de 10 milioane EUR.

Aceste apeluri vizează sectoarele cele mai afectate de criză.

Programele de promovare vor trebui să fie puse în aplicare în UE sau în orice țară terță și pe o durată de un an.

Este prima dată când Comisia lansează astfel de apeluri, posibile în caz de perturbări grave ale pieței, și când acțiunile de promovare sunt considerate un răspuns adecvat la situație.

Criza COVID-19 a avut un impact semnificativ asupra sectoarelor agroalimentare specifice, în principal datorită schimbărilor rapide ale cererii și închiderii restaurantelor, barurilor și cafenelelor din întreaga UE.

Cele două apeluri vor fi deschise până la 27 august 2020.

Citeste si

Comisia Europeană – Măsuri exceptionale pentru consolidarea securității alimentare

Un apel este dedicat programelor „simple”, care pot fi depuse de una sau mai multe organizații din aceeași țară UE.

Celălalt este destinat programelor „multi”, care pot fi depuse de cel puțin două organizații naționale din cel puțin două state membre sau de una sau mai multe organizații europene.

Sursa: Comisia Europeană

Adaugati comentariu