Cine suntem

 

Victoria Chioibas Lupu

Victoria Chioibas Lupu, ai o experienta bogata in evenimente si expozitii. De ce un site de stiri? De unde idea TransLogistica News?

Nu a fost complicat deloc. Eu am aproape 30 de ani de comunicare, cred ca in toate aspectele ei.

E adevarat ca ultimii 20 au fost dedicati managementului evenimentelor in general si expozitiilor in special, dar, in toata aceasta perioada, am comunicat cu targetul meu, cu fiecare industrie in parte.

De exemplu newsletterul TransLogistica impineste 5 ani, fiind lansat odata cu prima editie a  expozitiei in 2015.

Drept care, tinand cont si de situatia din acest an, dorinta de a tine informati partenerii Translogistica s-a materializat in site-ul TransLogistica News. Ce-I drept in acest demers m-a sprijinit si prietenul Florin Micu si Expert Media Grup

Ce insemna TransLogistica. Ce include acest brand?

TransLogistica este cel mai important brand pe care il detine Distinct Image. A pornit dupa cum ziceam in 2015 cu expozitia de transport si logistica TransLogistica EXPO  (care din pacate este intr-o pauza si nu stiu cum/cand va reveni).

Acum sub acest brand functioneza site-ul de stiri TransLogistica, newsletterul TransLogistica News si am lansat de curand CATALOGUL TransLogistica, pe care sper sa il putem scoate in acest an.

Asta inseamna ca Distinct Image, compania mama, mai are si alte branduri? Activitati?

De-a lungul anilor am dezvoltat cateva branduri expozitionale, care sunt acum in aceeasi pauza impusa de industrie si de criza: Nutraceutica, WineArt Academy, AgrifoodLogistica, Bucharest School Fest,…si pe care sper sa le relansam incet, incet.

In plus avem dezvoltate o serie de parteneriate care ne permit sa furnizam servicii de cercetare de piata si evaluare financiara (prin Operandi &Partners), management operational si evaluari psihocomportamentale (prin Kish & Partners) si promovare media (prin AutoExpert Grup)